7 Ağustos 2012 Salı

mimlendiim :)

Kitap Ayracı beni mimlemiiiş. Çok sevindim. Bu arada kendisi kuzenim oluur. Kuzenciim çok teşekkürler :) Bize de soruları cevaplamak kaldııı :)

Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık bir yıllık ömrünüzün kaldığını öğrendiniz. Kalan bir yılınızda ne yapardınız? 

Şok olurdum. Ardından bu duygu mu korku takip ederdi sanırım. Yakın arkadaşımın bu durumda olduğunu öğrendiğim zaman kötü olmuştum fakat bu sefer bunu kendimin yaşıyor olması benim için bayağı sarsıcı olurdu.Bu psikolojik bunalımdan çıktığımda hayallerimi gerçekleştirmeye başlarım çok geç olmadan.

İlk önce benim en büyük hayalim olan dünya turuna çıkmak isterdim. Bunun yanında başta Amerika olmalı. Amerika da çılgınlar gibi alışveriş yapardım. 

 Amerika'da yaşayan ve hayranı olduğum hatta delisi olduğum da denilebilir Bruno MARS ve Chace CRAWFORD 'la tanışmak isterdim. Hatta bunun için yüzsüzlük yapıp stüdyoyu ve seti bile basabilirim heheh .

Bir senem kalmış bu sene mi asla ve asla ders çalışmakla geçirmezdim gezip tozup eğlenir , deliler gibi alışveriş yapardııım  :) 

Fobileriniz, takıntılarınız var mı? Varsa neler?

Böceklere karşı aşırı bir fobim var. Karıncaya bile dokunamam . Böcek gördüğüm an çıldırdığım an diyebilirim. Ayrıca aşırıya gidip kaşınmaya bile başlayabiliyorum.  




Bir sabah kalktınız ve dünyada hiç bir insan olmadığını öğrendiniz, ne yapardınız?  

Delirirdim heralde. Başta ne kadar şok geçirsem de sonradan alışırdım. Sessiz ortamları severiiim. Bi süre her      yeri dolaşır bunun keyfini çıkarırım. Deniz manzaralı bir otelde keyfini çıkarırıııım. Kendimce alışveriş yaparım. Son ses müzik dinleyip yollarda dans ederdim. Aslında bir kaç haftalığına çok güzel olabilirdi :D 

  Dünyayı dolaşmak isteseniz hangi ülkeden başlardınız? Neden?

Benim hayalim Amerika ... Her sokağını karış karış gezmek isterdim. Nedeni mi ? Harika bir yer olduğu için sanırım. :) 

  İtiraf edin prens/prenses'e dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz?

Hayvan fobisi olan bir insan olduğum için kurbağanın bir metre yakınına bile yaklaşamam ne öpmesiii :)

 En son yaşadığınız küçük düşürücü, unutamadığınız olay?  

Gezide  başımın dönüp , düşmem Cidden bunu hiç unutamıyorum bir saat kadar buna gamzeyle  gülmüştük . Bir o kadarda utanmıştım tabii :) Allah'tan kimse görmedii :P 

Asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey? 

Telefonum , cüzdanım ve parlatıcıım.

En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiniz, ne yapardınız ?


Hayal gücüm bu kadarda geniş değil , aklıma bir şey gelmedii :)) 



İ
sviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapıcağınız ilk şey nedir?



Bavulumu toplayıp doğruu Amerika'yaaa. Bekle beni Manhattan ! heheh :) 



                      Mimlediğim kişinin bloguna yorum bırakıcaaam. Teşekkürleeeer :)
 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder