24 Ağustos 2013 Cumartesi

MAKYAJ BULVARINDA ÇEKİLİŞ VAAR :)

500 İZLEYİCİ' ye TEŞEKKÜR ÇEKİLİŞİM

HERKESE MERHABA.

Çok sevinçliyim son zamanlarda
Bunun sebebide blog açmış olmam ve birde hızla artan izleyici sayım..

Blogumu açtığım zamanlarda kim beni takip eder ki kim izleyicim olup üstüne üstlük yorum yapar ki diyordum
fakat düşündüğümün aksine güzel tanışıklarım, arkdşlıklar, bilgi alışverişim, takipçilerim oldu
En sevindiğim ise yazılarıma videolarıma yapılan yorumlar oluyor.

Kısa zamanda 500 olduğum için bunu bir çekiliş ile taçlandırmak istedim.

Kendimce hediyeler de seçtim umarım sizlerde beğenirsiniz.

TOPLUCA GÖRÜNTÜSÜ BUDUR

BANYO & DUŞ ÜRÜNLERİ
Nevacare saç bakım yağı
Nevacare bakım spreyli
Argan yağlı otacı sabun
Colors marka renkli duj jelleri
Clear saç kremi
Dove şampuan



Cilt Bakım Ürünleri

Cleanclear 3'u 1 arada temizleme jeli
Dermokil tonik
Lush peeling
Hakiki zzeytinyağı özlü krem


Cilt temizleme ve peeling makinesi 5 babaşlıklı


Ağız bakım ürünleri

%100 doğal diş macunu
Listerin ağız çalkalama suyu


Nob oje çıkarıcı mendiller

Kalyon tırnak bakım
Golden rose ojeler
Essence ojeler
pastel ojeler


CİLT BAKIM / MAKYAJ

Yves rocher çift fazlı göz makyaj temizleyicisi

Beauty angel BB krem

Golden Rose mineral fondoten

Golden rose rimel

LUSH Peeling

Natural zeytin yağı özlü yüz kremi

Nivea soft nemlendirici krem

Avon göz kalemi

Çanta  boyu makyaj fırça seti






2 ADET KAĞIT MASKE
1 ADET KELEBEKLİ UZUN KOLYE
BİR ADET KENDİ EL EMEĞİM BİLEKLİK
1 ADET DEODORANT
1 ADET AVON EL KREMİ




Tüm bu hediyelerin yanında çeşitli markaların sample ürünleride size gelicek



nuxe'den 15 tl indirim kuponuda sizin


Not: 
BB krem ve balm shalter 'ı bir kez swachladım
cildime koyu geldiği için çekilişe koydum
  alalı henüz 1 hafta oldular



Bu Hediyeleri kazanmak için neler yapmanız gerekiyor

1 blogumu izleyicisi olmanız
2 herhangi bir sosyal ağlarınızda MUTLAKA RESİMLİ olarak paylaşmanız

Google + paylaşımı geçersizdir.

Şartlar bu kadar





Blogu olmayanlar da katılabilir
Yeterki izleyicim olun hangi isimle izleyicim olduğunuzu belirtin.


Ben şansımı artırmak istiyorum dersenizde
+ hak elde edebilirsiniz

Bunun içinde 
Diğer sosyal ağlarınızda paylaşmanız gerekmektedir

Bu yazıyı tümüyle alıp blogunuzda paylaşırsanız
+5 hak

Blogunuza bu yazıyı gadget olarak ekler ve çekiliş sonuna dek kaldırmazsanız
+4 hak


Twitter - facebook - instagram -tumblr vs 
diğer tüm sosyal ağlarınızda her paylaşım
+2 hak




09.14.2013  sona erecek



Çekilişi katılmak için tık tık :)


MUCK :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder