22 Temmuz 2012 Pazar

Gazete baskılı ojeleeer :*

Daha önce bir çok yerde gazete baskılı ojelerin nasıl yapıldığını okumuştum. Hep deniycem deniycem diye  ertelerken bu gün bunu denemeye karar verdim. Tırnaklarım uzun iken bir tanesine denemiştim ve çok güzel olmuştu fakat bu sefer tırnaklarım kısayken denedim. Yinede güzel oldu ama tırnaklarım uzadığında tekrar sizinle paylaşıcam. Geleliiim yapılışına ;
İstediğiniz açık tonda renk bir oje sürün . Ben size ne kadar açık renk kullanın desemde elimde kahverengi vardı bununla denedim.

Eveeet ojemizide sürdükten sonra.
 


Alkol yada kolonya yı gazete parçalarına batırıp tırnağınıza yapıştırın.  Kaydırmamaya dikkat ederek ve hafifçe bastırarak baskılar tırnağınıza çıktıntan sonra gazeten parçalarını çıkarın. Baskıların tırnağımıza çıkması en fazla 30 saniye sürüyor. 



Ve buda  son hali.   Son olarak ise baskılar silinmemesi için bir kat şeffaf oje sürdüm .Fakat resimdeki şeffaf oje sürülmeden önceki hali. Flash'tan dolayı biraz soluk çıkmışlar ama öyle olmuyoor. Denemelisiiiniz :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder