25 Temmuz 2012 Çarşamba

Pratik Saçlara Devaaam (:

Önceki postumda pratik saç modellerinin nasıl yapıldığını göstermiştim . Şimdi bir kaç tane daha elime geçti ve hemen sizinle paylaşmak istedim. Umarım beğenir ve kendinize uygularsınız . Aslında  bir sürü saç yapımıyla ilgili resimler var ama ben açıklayıcı olan resimleri seçtim.  :)



Yazın topuz modelleri saçlarımızın kurtarıcısı gibi bir hale geldi. Tabi bu durumda şık hale getirmek için modeller bulmak lazım değil mi ? Buyrun o zaman modelimiiiiiz.Sizcede çok şık durmuyor mu ?




Hem yapımı oldukça basit hemde oldukça zarif durmuyor mu ? Ben çok zarif buldum ve hemen deniycem. Püf noktası ise tel tokalarını düşmiycek ve saçı tutacak bir şekilde sabitlemeniiz :)



İtiraf ediyorum en çok buna bayıldım. Çok tatlı duruyor :*




Bence bu modeli saçlarınızı dalgalandırmadan kullanmayın derim.
Dalgalı saçlarla daha bir zarif görünüyor  :)




Basit olduğu kadar sade görünümüylede çok beğendiim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder